ZAČETEK

Živijo!
Sploh ne vem, kako naj začnem. Prvič pišem blog, zato me ne preveč obsojati. Res bi rada nekomu povedala, kar si mislim in zakaj tako mislim. Tako sem prišla do ideje, da je najbolje, da moje razmišljanje vidijo "neznanci", ker me ne morejo ne vem kako obsojati.

Naj se predstavim. Moje pravo ime je Tia, ampak me (predvsem na portalu Igre123) poznajo kot "nizi". Če bo koga zanimal pomen tega imena, vzdevka lahko vpraša.
Čez 8 dni bom stara 13 let. Torej, že 13 let bom na tem svetu. Ljudje me ponavadi prepoznajo kot tiho, zadržano, nesamozavestno in včasih neumno. Pravzaprav je nekaj od tega res, ampak ne čisto vse. Res je, da sem med neznanci in tudi v šoli tiha in zelo zadržana, ampak to nikakor ne drži. Sploh ne vem, kako naj točno razložim... Živim na dveh svetovih: prvi je med družbo, v šoli, med nepoznanimi ljudmi; drugi pa je svet, ki ga zaživim, ko pridem iz šole in med počitnicami. Raje imam seveda drugi svet, ker sem lahko to kar v resnici sem.

Saj to sploh ni važno, ker nisem zanimiva. Nimam veliko hobijev. Hodim v glasbeno šolo, ukvarjam se z modelarskim krožkom, zelo rada kolesarim in igram badminton. Kot sem rekla, nisem zanimiva, vsaj ljudem se ne zdim. V šoli nimam težav, razen tega, da se ne znam vklopiti v družbo. To je moja zelo velika težava. Zelo težko je, ker težko dobim koga, da bi mi pomagal, težko se pridružim kakšni skupini, nikoli me drugi ne zberejo... In, zakaj je tako? To si razlagam s tem, da imam najbrž socialno fobijo in, da razmišljam in na svet gledam popolnoma drugače kot ostali moji vrstniki.

To bo vse za enkrat. Upam, da boste brali moj blog (če ga ne boste, pa tudi v redu). Mnenja in kritike dobrodošle! Adijo!!



#GoToMyOtherWorld



Komentarji

Objavite komentar